[Mplayer-felhasznalok] Mencoder-esxvid-etnemlehetwin-enlejátszani!

Veres Imre six at freemail.hu
Tue Mar 11 12:58:35 CET 2003

2003-03-11, k keltezéssel "Süle Sándor" ezt írta:
> Azé má' csak nem akarok xvid-et lejátszani xvid codec nélkül! Egész
> biztos, hogy nem felejtettem el feltelepíteni! Más xvid-es filmeket le
> tudok játszani, csak a mencoder-es filmek nem lejátsszhatóak.

Jabocs, akkor megvan a megoldas!

1. Vagy kiprobalod, hogy van-e kulonbseg a smartripper altal leszedett
es a dvd-n levo vobokbol keszitett avi-kban (es ha hibat talalsz, akkor
errol a bugreport.html szerint kuldesz hibajelezest), vagy

2. Leqrod a linuxot a gepedrol, felteszel egy windowst es leiratkozol
errol a listarol.

Komolyan mondom, neha fel bir forrni az agyvizem ettol a stilustol.
Akkor meg egyszer leirom, amirol itt mar volt szo parszor: a fejlesztok
_sajat_szabadidejukben_, _INGYEN_ fejlesztik Neked az mplayert. A
listara feliratkozottak _joszandekbol_, _ingyen_ probalnak segiteni, ha
tudnak. Amit ezert Neked adnod kell cserebe: _pontos_ hibajelzes,
turelem es egy kis kalaplengeteses alazat a fejlesztok fele, akik sokkal
okosabbak (kulonben Te irtad volna meg az mplayert).

S.