Re:[Mplayer-felhasznalok]xvid-et_nem_lehet_win-en_lejátszani!

"Süle Sándor" ssanyi_2 at mailbox.hu
Mon Mar 10 11:24:06 CET 2003

Idézet Veres Imre <imre.veres at mail.online.hu> leveléből

> Aha. Es ha ugyanazt megcsinalod mind a ket modszerrel de tok
> ugyanazokkal a parameterekkel es osszehasonlitod a file-okat? Minden
> dvd-nel igy van, vagy csak egynel?

Hogy, minden dvd-vel ezt csinálja e azt nem tudom. Az tény, hogy ha a
"vobcopy -m" -mel leszedek egy dvd-t, vagy közvetlenül a lemezről
készítem a filmet akkor nem jelentkezik ez a probléma még xvid esetén
sem. Az a három film amivel a probléma előjött smartripperrel lett winen
leszedve, így kaptam meg. Azért nem világos miért nem jó, mert az ebből
készült divx teljesen oké winen is. De majd kipróbálom egy másik
lemezzel is.