Re[2]:[Mplayer-felhasznalok]Mencoder-esxvid-etnemlehetwin-enlejátszani!

"Süle Sándor" ssanyi_2 at mailbox.hu
Mon Mar 10 10:56:47 CET 2003

Idézet Veres Imre <imre.veres at mail.online.hu> leveléből

> találni.
> Ötletek???
>
> Milyen codecek vannak fent windoz alatt? Mert ha csak mondjuk Media
> Plajer 9 oszt joido, akkor nem fog menni.

Az xvid-es fájlokat win-en a mediaplayer nem játssza le, de a virtual és
a nandub meg tudja nyitni. Mással készült xvideket lejátssza.
Ráadásul a dvd-ről vagy a -dvd-device opcióval készült xvid is ok!
Csak ha a cat *vob módszert használom, vagyis a standard bemenetről
készül az avi, akkor nem lesz lejátszható a
windowson a fájl. De ezeket a filmeket lerippelve kaptam és ezért csak
 így tudom letömöríteni őket. Streamcopy se használ, a fourcc stimmel.