[Mplayer-felhasznalok] Mencoder kérdés

Nagykanizsa Villamos Vonalfőnökség vvfnk at mavrt.hu
Mon Mar 10 08:12:43 CET 2003

Sziasztok !

Eddig wint használtam DVD rippelésre. Ott szinte bármiből, bármit
megcsinálok.
Linuxot használtam lejátszásra, mert ennél komplettebb és korrektebb
progit még nem találtam.
(ami mindent egy lejátszóval lejátszik)

Ehhez, had gratuláljak!

Szeretnék áttérni a linux alatti rippelésre, kódolásra.
Nézegettem a magyar doksit.
Rá kell hangolodnom a logikájára.
Emiatt érdeklődnék, hogy magyar doksin kívűl, ami atz aktuális verzióba
van becsomagolva van-e teljesebb, részletesebb, kicsit talán
step-by-step leírás a lámák vagy kezdők részére. :)

Ha igen, akkor hol ? Pl az angol leirás teljesebb, mint a nagyar ?
Vagy molyolgassam az arhivumot ?

A lexikális háttértudásom eddig elég volt a win alatt. De átvettem a
wines progik sajátosságait.
Ezután a mencoder paraméterezése nagyon szokatlan.
Ehhez az áttéréshez keresnék mankót?

Mencodernek nincs, nem lesz grafikus felülete ?

Sziasztok !

Tamás