[Mplayer-felhasznalok] svcd hang dekodolas 300%

Skip argay21 at westel900.net
Sun Mar 9 21:30:55 CET 2003

On Sun, Mar 09, 2003 at 09:07:06PM +0100, Skip wrote:

> Kaptam kolcson egy svcd-t, amelyik az asztali gepemen az egekbe nyomja
> a hangdekodolas eroforrasigenyet. A laptopon pedig megy, bar ott is
> extrem magas, 30%. Mas svcd-k az asztali gepen par%-ot hasznalnak csak.
> A gep egy Cumine Celeron 1100MHz, 512MRam, Audigy
> emu10k1.sourceforge.net-es uccso driverrel. Mi a jelenseg oka?

Ujabb fejlemeny. cdrdao read-cd-vel leszedtem a cd-t, hogy atirom
magamnak. Probaszerencse alapon raengedtem a file-ra az mplayert.
mplayer data.bin
Igy 1.5% a hangdekodolas! Most mi ez az egesz?
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig