[Mplayer-felhasznalok] Re: MEncoder + TV-tunerkartya

Daxkobler Ákos daxko at pannongsm.hu
Fri Mar 7 20:50:28 CET 2003

Fri Mar 7 20:19:36 CET 2003
On Fri Mar 7 20:19:36 CET 2003, Skip argay21 at westel900.net wrote:

 >Szerintem nem, pl. milyen TV kartyad van? Ez ha jol lattam, egyik
 >levelben sem szerepel. Bar elegge szet van szorva ez a thread, igy meg
 >nehezen kovetheto. :(
Miro PCTV, Bt848 chip
Bus  0, device  13, function  0:
     Multimedia video controller: Brooktree Corporation Bt848 TV with
DMA push (rev 18).
       IRQ 10.
       Master Capable.  Latency=32.  Min Gnt=16.Max Lat=40.
       Prefetchable 32 bit memory at 0xda001000 [0xda001fff].

 >Pedig lehet, hogy a bttv doksi olvasasa segitene, ha tenyleg azzal van
 >a problemad. Milyen kernelt hasznalsz, milyen disztribet?
Linux debian 2.4.18-bf2.4 #1 Son Apr 14 09:53:28 CEST 2002 i686 unknown
Debian Woody r3.0
Kernelt nem piszkáltam, a bttv modul is az eredeti benne (0.7.83)
Azért gondolom, hogy a bttv-nél nem stimmel valami mert a Mencoderen
kívül kipróbáltam az xawtv/motv/avicap/linuxvideostudio-t, mindegyik
elhasalt, a bttvgrab pedig segfaultol.
Logokat átnéztem, semelyikben sincs semmiféle kapcsolódó bejegyzés.

üdv
Ákos