[Mplayer-felhasznalok] DVD-lejátszás

Pihelevics István pihe at dkh.dunaferr.hu
Fri Mar 7 06:55:38 CET 2003

Idézet Gabucino 2003. március 6. 22.18 keltezésű leveléből:

> Ja ISA? Remenytelen. PCI-os kartyaval (vagy -ao null:) tobb nagysagrenddel
> lesz gyorsabb. Van itt nekem egy ES688-am ugyanis.. :)

Miért lenne reménytelen?
Otthon Cel400+Nvidia GF2MX+SB16(ISA) felallas van es remekul gurul az mplayer!
(THX for Mplayer Team).
Szerintem inkább itt az alaplap éli ki perverz hajlamait ;) -> vagy bios
hacking || alaplapcsere

--
Udv: Pihe,
"Ha csak az ismert dolgok érdekelnének, lakatosnak mentem volna" -