[Mplayer-felhasznalok] Mplayer-gui milyen gtk-s lib-et hasznal?

Daxkobler Ákos daxko at pannongsm.hu
Thu Mar 6 17:15:03 CET 2003

Hali!

Sikeresen felraktam egy KDE3.1-et es a Gnome 2.0-t Debian Woody ala, azota a
GTK-s alkalmazasok (tobbek kozt az Mplayer is) a libpixmap.so -t hianyolta,
valamit a menugombok hianyoztak.
Felraktam a gtk-engines-pixmap 0.12-4 csomagot, de meg mindig semmi valtozas,
viszont most mar a gombok hianyoznak ...

Gtk-WARNING **: Unable to locate image file in pixmap_path: "default.png" line
57
Gtk-WARNING **: Unable to locate image file in pixmap_path: "button1.png" line
67
Gtk-WARNING **: Unable to locate image file in pixmap_path: "button2.png" line
77
Gtk-WARNING **: Unable to locate image file in pixmap_path: "button2.png" line
87
[...]

Mit kellene meg felraknom? Mi hianyzik?

udv