Re: [Mplayer-felhasznalok] DVD-lejátszás

Karakum karakum at freemail.hu
Thu Mar 6 14:28:24 CET 2003

En hasonlo esetben a hasznalt hangrendszert allitottam be. Eloszor
nezd meg, mplayer -ao help mit ir ki es probald vegig oket. Nekem
az oss jott be, de tobbek ajanlottak az alsa9-et is. Egy rosszul be-
allitott hangrendszer hasznalata sokat rombolhat a teljesitmenyen.
Ha eddig gmplayer-t hasznaltal, probald eloszor konzolbol inditani
( az -ao help opciohoz amugy is azt kell hasznalnod) es ha ott mar megy,
akkor ugyanazokat a beallitasokat vidd at a gmplayer configba.