[Mplayer-felhasznalok] Re: UNIX offtopic

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Tue Mar 4 16:14:38 CET 2003

Hello!!!

On Tue, 2003-03-04 at 08:42, Kosa Attila wrote:
> Adatbazisban tartani a konfigfajlokat? Es ami a rendszer mukodesehez
> elengedhetetlenul szukseges (peldaul fstab), azt pedig hol? Ennel
> nagyobb orultseget meg nem is hallottam...

Egyreszt semmi sem feltetlenul szukseges egy mukodo kernelen kivul.
fstab -ot pl. nem szoktam rakni bootfloppy -ra. Masreszt adatbazis
turkalasra fel lehet kesziteni egy kernelt, ez egyaltalan nem orultseg
... a kerdes targya olyan helyzet volt ahol mar feluton jartak, es arra
vonatkozott, hogy miert alltak meg feluton.

grobs