[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Mar 4 08:26:55 CET 2003

On Sun, Mar 02, 2003 at 12:06:15AM +0100, Arpi wrote:
> De bazz... az usereknek
> 1. problemajuk van, es
> 2. irtak a levlsitara
> RTFM _elott_.
>
> Nekem se problemam nem volt, se mailman listara nem irtam.
> Akkor minek RTFM?

Hogy elkerulj egy nagy szivast, amikor az /usr/lib-be beleirsz,
aztan csodalkozol hogy felulirodik :)

> Te is, ha veszel pl. egy videomagnot, bedugod es mukodik, es megerted a
> kb. 5 menupontbol allo menu hasznalatat, akkor nekiallsz azert elolvasni a
> kezikonyvet?

Ha oda van irva az egyik menupont tetejere hogy NE EZT MODOSITSD AZ ISTEN
ALDJON MEG, akkor igen :) Egyebkent tenyleg nem :)  Amugy ketfele ember
nem RTFM-el imho: a kezdo, aki azt hiszi, hogy TUDJA, es a profi, aki
tudja, hogy tudja :) Ennek ellenere mindketten csalodnak rendszeresen :)
[no flame -> including me :)]

- Gábor (larta'H)