[Mplayer-felhasznalok] Re: UNIX offtopic

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Mon Mar 3 22:18:16 CET 2003

Hello!!!

On Mon, 2003-03-03 at 22:03, Arpi wrote:

> vagy registry :)

GNOME GConf akart ilyen lenni ... de az legalabb xml -bol csinalja. Ha
tag lezarasnal utok egy entert, hogy a 2500 karakter ne egy sorban
legyen, akkor is visszarakja egy sorba amikor gconfd elindul ... elmebaj
:o(

> vagy bebasszak az osszes konfigot egy nagy adatbazisba es abbol generalodik
> majd az egesz /etc tartalma (ala AIX, meg regen SuSE is ilyesmit csinalt,
> 6.x (yast v1) kornyeken, legalabbis par dologra)

Ebben csak azt nem ertem, hogy ha egy jol strukturalt adatbazisban van,
akkor mi a halalnak kell azt szoveges file -okra kibontani :o()

busybox -os ficko akarta, procfs -t berakni egy darab dev file -ba, de
linus elkulde halaszni szegenyt :o)

grobs