[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Mon Mar 3 15:38:58 CET 2003

On 3 March, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>Hulye dolog, hogy /usr/bin -ben levo cuccom config -ja a /etc -ben van,
>de valaki kitalalta, hogy ez a linux szabvany, ergo ez van. Szal ez nem
>debian specifikus dolog hanem fhs.

Bevallom, én csak a debiant ismerem, bár hasonlót láttam RedHatban és
Mandrakeben is: az /etc funkciója, hogy ott gyűjtsük össze az _összes_
konfigurációs filet. Miért? Mert közösre jelölhetjük a hozzáférési
jogaikat. Akárhol is vannak.
Lehet, hogy más unixokban máshogy van - én így tudom.
De szerintem ez már linux-flame, és nem mplayer téma.

Annyiból mplayer, hogy, ha az mplayer fejlesző csoport így döntött, akkor
tiszteletben tartom a véleményüket. 	 	 Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -