[Mplayer-felhasznalok] lame gond

Veres Imre six at freemail.hu
Mon Mar 3 09:49:18 CET 2003

Veres Imre <imre.veres at mail.online.hu> írta:

> Annak ellenere, hogy nagy baromsagokat szoktam irni a listara, egy-egy
> ilyen level utan tulkepzettnek erzem magam... :-)

...ssszameg, bocsika! A cegem ket hete vezette be ezt az elb*szott hosszu levelalairast, es ezt a mail szerverunk automatikusan utanacsapja a kifele meno leveleknek. Mar fel is iratkoztam a freemail-rol, csak neha elfelejtem, hogy ne bentrol irjak. Nem lehetne letiltani a ceges cimem? Akkor eszrevennem, ha elcseszem.
Koszi,

SiX