[Mplayer-felhasznalok] Lejátszási hiba

"Süle Sándor" ssanyi_2 at mailbox.hu
Sun Mar 2 21:50:33 CET 2003

BAND OF BROTHERS DISC1-ről  csinaltam az rc4-es mencoder-rel
libavcodec-es divx-et. Két rész volt a filmből a lemezen. A második elég
rövid, kb 1800kbit/s-os lett a videó. Linuxon mplayerrel tökéletes a
kép. Xp-n lejátszva a második részben több ponton is szétesik a kép,
foltokban leblokkosodva, mindenféle oda nem illő színben, egyszóval
ocsmány! Ez azért érint kellemetlenül, mert a filmeket a haveroknak is
oda szoktam adni, és ők winfost használnak. Tapasztalt már valaki
hasonló jelenséget? Mit lehet tenni ezügyben?