[Mplayer-felhasznalok] Skinek

Zoltan Ponekker pontscho at kac.poliod.hu
Sun Mar 2 13:57:02 CET 2003

Hali

> Kedves A'rpi, Pontscho, Gabu!
>
> miert nem rakjatok fel a skineket a freshmeat-re? Ott legalabb lehetne
> ratingolni meg rendesen keresni. Szerintem nem nektek kellene ezzel
> kinlodni, raadasul igy most csomo olyan skin is kint van, amik szerintem
> csak nektek tetszenek. :-)
> Ne sertodjon meg senki, de a Mentalic, a Trium meg a gnome szerintem
> valami borzalmas. Amit meg en kuldtem, azt Gabu es Pontscho fikaztak le
> maganban. (Ez nem baj, ha nem tetszik hat nem tetszik.)

Igy vasn. Smint lesz idonk, a tragya lapatra kerul,illetve lesz egy fun
kategoria, annak ami rusnya/hasznalhatatlan.

> A ketto kozott csak az a kulonbseg, hogy en ez ellen maximum annyit
> tehetek, hogy (1) rajzolok a Ti izlesetek szerint, (2) Csinalok egy nem
> hivatalos honlapot; Ti meg annyit tehettek, hogy az en velemenyemet
> leszarjatok... ;-)

Nem szoktam ezt leszarni, maxnem azonnal reagalok.

> Szoval amit kerek, hogy ne Ti dontsetek el, melyik a jo es melyik a
> rossz, hanem a pornep. Erre pont jo lenne a freshmeat; aztan mittudomen,
> download count-bol eldontenetek idonkent, hogy melyikek maradjanak fent.
> Ez egyebkent azert jutott eszembe, mert olvastam a skin compo kiirast,
> es nekem ebbol az szurodott le, hogy Pontscho fogja eldonteni, hogy
> melyik skin a nyertes. Persze ez nem baj, hiszen itt a default skinrol
> van szo, amit arra cserelek, amire akarok; csak adjatok lehetoseget,
> hogy mindenki lathassa az osszes mukodo skint, es O donthessen.

Keploves minden skinrol van fent lapon. Igaz, hogy a szubjektum egyijen
dontesben mindig belejatszik, de igyekszem funkcionalitas, otletesseg es
megjelenes alapjan donteni. Mindig.

Es azert (nem bantani akarlak), de nezd meg pl. a neutront, vagy a
disappertet, mind a kettoben vannak olyan otletek, amikre en meg csak
nemis gondoltam, mikor megcsinaltam ezt ... De talalkoztam olyan
"grafikussal" is, aki meg az xmms default skinjet is el tudta baszni ....

Itt megint csak pelda a neutron/mentalic keszitoje. Abszolut minden
kozbeavatkozas nelkul tolt egy olyan grafikat, ami azonnal mukodott
mindenhol.

> Megcsinalom es maintain-elem a projektet a freshmeat-en, ha nem ertek ra
> (ha mar az mplayer-mencoder-hogyan-hasznaljam leirasomat megfikaztatok,
> hogy minek csinalom, ugyse rakjatok ki...). Legyen vagy ne legyen?

jo.

Mas. Megnyertuk towel - t :) Este csinalok  demobol finalt, es kibaszom
netre, lehet nezegetni majd:)

Pontscho / fresh!mindworkz
---
MPlayer Core Team - www.MPlayerHQ.hu