[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Mar 1 23:42:21 CET 2003

Hi,

> Ez nekem is eszembejutott, de gondoltam cukkollak egy kicsit :)

> Azert az gyanus lehetett volna, hogy /usr alatt kell allitgatni...

lehetett volna ...ha tudom hogy debianba minden az etc-ben van, meg annak
aran is ha ezert patchelniuk kell a programot.
aki debianon "nott fel" annak ez lehet teremszetes, de aki IRIX-en es AIX-en,
linux teren meg slackware-n, annak egyaltalan nem az, az viszont hogy a
program konyvtaraban vannak konfigfileok nem meglepo.
A mailman pedig kulonosen a mindent-egy-konyvtarba filozofiat koveti. Igaz,
debianon ezt is megganyoljak, es a default /usr/lib/mailman prefix helyett
/var/lib/mailman-ba installaljak, es a felet atsymlinkelik a
/usr/lib/mailman-ba...  Ha forrasbol felrakod, akkor 1 konyvtarba kerul
minden (alkonyvtarakkal ofkoz) meg a configfileok is. Igy, ha nem debianon
latsz eloszor mailmant akkor nemhogy termeszetes de meg zavaro is hogy ott
szetcincalltak.

> Mindegy, hagyjuk. Nekem sokat jelent a csomagkezelo hasznalhatosaga,
> neked eppen ez az egyik hatrany. Nem vagyunk egyformak...

igyvan.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino