[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat Mar 1 19:51:48 CET 2003

On Sat, Mar 01, 2003 at 07:47:00PM +0100, Wildhemp wrote:
> Ti latjatok valami ertelmet. Meggyozni valakit, hogy mas linuxot
> hasznaljon, mint amilyet hasznal nehezebb, mint meggyozni valakit
> arrol, hogy windows helyett linuxot hasznaljon. :)

1. Arpit NEM akarom meggyozni, mert egyreszt nem hulyegyerek, masreszt o
   tudja mire van szuksege nyilvanvaloan.
2. Itt (legalabbis a reszemrol) CSAK annyirol van szo, hogy megprobalom
   elmagyarazni, hogy szerintem mi mire jo, es miert. Nem akarok en
   meggyozni senkit! Legalabbis arrol nem, hogy mast hasznaljon, csak max
   arrol hogy lassa az erem masik oldalat is.
3. A hitterito jellegu vitakat en sem szeretem. Es szerintem nincs is
   ertelmuk.
4. Az hogy "flame"-es a hangulat, csak egy tunet, Arpit en ismerem szemelyesen
   is, es imho nem fog megharagudni ram, meg o is tudja gondolom hogy
   azert nem kezdenek el verekedni, hogy "de akkor is nekem van igazam" ;-)
   Aki igy jar el, azt en soha nem is tudtam megerteni ...

- Gábor (larta'H)