[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Sat Mar 1 19:48:16 CET 2003

On Sat, Mar 01, 2003 at 07:31:59PM +0100, Arpi wrote:
> Hi,

> de ha mindenbol rakok develt (kezzel, mert distroba osregi van, meg a sid-be
> is 4.1-es X amikor kijott 4.3) akkor minek a distro? mi marad belole? az

Heh? 4.3 most jott ki, nem? Es mar jo ideje 4.2 van sid-ben ...

> hmm. kezdek ketelkedni hogy az mphq-n debian fut...

Az nem is Debian, az Arpi hackgyujtmenye Debian alapokon :)

> [...]
> -rw-r--r--    1 root     root        11718 Apr 30  2002 httpd.conf
> -rw-r--r--    1 root     root        11656 Sep 30  2001 httpd.conf~
> lrwxrwxrwx    1 root     root           13 Nov  7  2001 mime.types -> ../mime.types
> -rw-r--r--    1 root     root           22 Nov  1  2001 passwd
> -rw-r--r--    1 root     root         8494 Jan 26 21:10 srm.conf
> -rw-r--r--    1 root     root         8169 Jun 27  2001 srm.conf.dpkg-inst.10437
> -rw-r--r--    1 root     root         8232 Jul  9  2001 srm.conf~
>
> mail:/etc/apache# cat /etc/debian_version

Persze, mert REGEN tenyleg ugy volt a Debian-ban, azt meg nyilvan te sem
akarod, hogy ugy saccra atrendezze az egeszet upgrade utan ...

> a sendmailre meg te is azt mondtad multkor hogy eroszakoljam meg
> (--force-no-depend-akarmikkel)
>
> szal akkor most mi van?

Mert ossze-vissza hackelted ...

> btw mostmar kezdek abban is ketelkedni hogy te adminolod mphq-t :)

Hat jol is teszed, mert te mar annyira osszekuszaltad par dologgal,
hogy nekem is orakig tartanna rendbehozni barmit :)

> en jobban preferalom az atlathato rendszereket, ahol tudom hol keressem
> azt amit epp keresek, es meg is talalom veges idon belul find+grep nelkul.

Igen, csak tudod, a jobban atlathato relativ fogalom :) Erdekes, nekem
sose okoz gondot semmit se megtalalni, hacsak nem irod at a fel
vilagegyetemet :)

De amugy meg tudlak am erteni! De imho neked (nehany gepen nekem is!!!)
akkor nem Debian kell, hanem olyan ahol nincs is semmi package management
vagy legalabbis valami minimalis csak ... Teljesen ertheto hogy NEM
letezik olyan rendszer, ami MINDENRE jo ...

- Gábor (larta'H)