[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Mar 1 13:55:05 CET 2003

Hi,

> Mi a bajod vele ?

debiannal? sok.

1. GPL maniajuk (nem kerul beel az ami _szerintuk_ nem gpl es free es akarmi)
2. qrvara el vannak maradva (min. fel ev mire egy uj verzio bekerul a sid-be
   masik 2 ev mire a stable-ba). ie. en nem ertek egyet azzal, hogy a 2
   evvel ezelotti verziok stabilabbak mint a mostani releasek vagy devel
   verziok. bar az mplayer 0.10 telleg stabilabb volt mint a mostani CVS :)
   igaz 100kb volt a forras nem 15mb...
3. idiota csomagkezeles. minden dependel mindenen, lehetetlen barmit
   leszedni anelkul hogy osszebaszna mindent (ne vitatkozz, probald meg
   pl. lecserelni a postfixet sendmailra). vagy ha pl. modositasz egy
   programon, a kovetkezo apt-get upgrade felulirja siman. ez biztos jo
   az egysegsugaru usereknek (akik meg ugyis suset hasznalnak) de aki
   szereti hackelni a renbdszeret, atirni scripteket. programokat,
   patchelgetni etc az csak szop miatta. arrol nem is beszelve, ha pl.
   forrasbol akarok felrakni valamit... tudom, csinaljak eloszor csomagot
   belole es azt tegyem fel. hat ez rotfl.
4. idiota konyvtarstruktura. minek kell egy 20kb-os program filejait 25
   kulonbozo konyvtarba szetszorni? vagy pl. minek kell az apache 1 db
   configfilejat 3 darabra cincalni? vagy miert jo, hogy a
   /var/spool/cron/user/crontab-on felul van /etc/cron.d, /etc/cron.daily,
   cron.weekly etc is? ettol lesz atalthatobb? inkabb ettol nem.

roviden ennyi, hosszan tudnek meg ertekezni rola, de az ugyis csak flamewart
eredmenyezne.
ezt is csak azert irtam le, hogy lasd, nem ok nelkul nem szeretem.
de imho jogom van nem szeretni es mast hasznalni.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino