[Mplayer-felhasznalok] Skinek

Veres Imre six at freemail.hu
Sat Mar 1 12:53:42 CET 2003

Kedves A'rpi, Pontscho, Gabu!

miert nem rakjatok fel a skineket a freshmeat-re? Ott legalabb lehetne
ratingolni meg rendesen keresni. Szerintem nem nektek kellene ezzel
kinlodni, raadasul igy most csomo olyan skin is kint van, amik szerintem
csak nektek tetszenek. :-)
Ne sertodjon meg senki, de a Mentalic, a Trium meg a gnome szerintem
valami borzalmas. Amit meg en kuldtem, azt Gabu es Pontscho fikaztak le
maganban. (Ez nem baj, ha nem tetszik hat nem tetszik.)

A ketto kozott csak az a kulonbseg, hogy en ez ellen maximum annyit
tehetek, hogy (1) rajzolok a Ti izlesetek szerint, (2) Csinalok egy nem
hivatalos honlapot; Ti meg annyit tehettek, hogy az en velemenyemet
leszarjatok... ;-)

Szoval amit kerek, hogy ne Ti dontsetek el, melyik a jo es melyik a
rossz, hanem a pornep. Erre pont jo lenne a freshmeat; aztan mittudomen,
download count-bol eldontenetek idonkent, hogy melyikek maradjanak fent.
Ez egyebkent azert jutott eszembe, mert olvastam a skin compo kiirast,
es nekem ebbol az szurodott le, hogy Pontscho fogja eldonteni, hogy
melyik skin a nyertes. Persze ez nem baj, hiszen itt a default skinrol
van szo, amit arra cserelek, amire akarok; csak adjatok lehetoseget,
hogy mindenki lathassa az osszes mukodo skint, es O donthessen.

Megcsinalom es maintain-elem a projektet a freshmeat-en, ha nem ertek ra
(ha mar az mplayer-mencoder-hogyan-hasznaljam leirasomat megfikaztatok,
hogy minek csinalom, ugyse rakjatok ki...). Legyen vagy ne legyen?

SiX