[Mplayer-felhasznalok] realvideo megint

LeVA leva at fbi.hu
Fri Jun 20 21:30:36 CEST 2003

Kurucz István wrote:
> Hmmm... megneztem, nekem siman lejatsza.
> Talan azert, mert beleforgattam a RealPlayer lib -eket,
> illetve a Live Media Stream -et, ugyanis idezet a doksibol:
>
> LIVE.COM Streaming Media - opcionális, RTSP/RTP stream-ek
> lejátszásához szükséges.
>
> Es itt talalhato: http://www.live.com/mplayer/
>
> Szal, tenyleg olvasni kellene, persze nalam is...
>
> jah, es a linked:
> http://boss.streamos.com/real/interscope/qotsa/songsforthedeaf/video/gowiththeflow/00_gowiththeflow.ram
>
> ha letoltod (pl. wget -el), tartalmaz egy .smi file url
> [...]

Koszike a valaszt :) csak mielott elszallna magadtol olvasd el a tobbi
levelet is amiket ez alatt a topic alatt irtunk...
Amit leirtal azt mind leirtuk mar mi is..
A vegen meg Arpi aszonta a live.com os libeket ne hasznaljam mert
fostalicskak, es nem mukodnek jol, ugyhogy inkabb nem akarom lejatszani
ezeket a fajlokat mplayerrel :) Marad a szep szines RealPlayer for linux.

--
LeVA