[Mplayer-felhasznalok] realvideo

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jun 18 19:50:15 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 07:14:42PM +0200, LeVA wrote:

> En tenyleg nagyon tisztellek teged, bar ez latom nem talal viszonzasra,
> ugyhogy azert meg megprobalok erre is valaszolni, nyugodtan...
>
> Letoltottem a ram filet, van benne egy ilyen sor:
> http://boss.streamos.com/real/interscope/qotsa/songsforthedeaf/video/gowiththeflow/00_gowiththeflow.smi

OK, toltsd akkor le EZT az URL-t mondjuk wget-tel es mit latsz?

525 byte, ezzel a tartalommal:

<smil>
 <head>
 </head>
   <seq>
    <video src="rtsp://real.6.streamos.com/6/interscope/qotsa/songsforthedeaf/video/gowiththeflow/00_gowiththeflow.rm" title="Go With The Flow" author="Queens Of The Stone Age" copyright="Š2003 Interscope Records" fill="freeze"/>
  </seq>
</smil>
<!-- Generated by SMC streamOS BOSS - Patent Pending -->

ezt nyilvan nehez lenne lejatszani mint media formatum ;-)))
Szerintem a lenyeg a video src mogott van, azt probald mplayer-rel
megetetni!Tehat ezt:

- Gábor (larta'H)