[Mplayer-felhasznalok] realvideo

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jun 18 19:46:32 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 07:08:29PM +0200, LeVA wrote:
> Helo!

> Es ha nem vagyok indiszkret, akkor mely tisztelettel nagyon szepen
> megkerhetlek ra, hogy elmondod, miert irja ki, annak ellenere, hogy
> szereny tudasom legjavat vetettem be a beallitasok soran, es 5 fele
> realplayer codecet is kiprobaltam?

Azert, mert a megadott URL egy playlist-re mutat, ami vegulis egy
szoveges file. Ha magat a file-t akarjuk felfogni vmi lejatszhato
dolognak akkor NYILVANVALO hogy ismeretlen, elvegre nem egyezik
semmivel amit MPlayer probalgatott vele. Ez kb ugyanaz mintha beirnad
egy file-ba szep magyarul, hogy "ez pedig igenis lejatszhato de ne ezt
probald hanem a www-pont-mplayerhq-pont-hu-szep_perjel-logo-avi file-t",
aztan azt a file-t probalnad mplayer-rel megetetni. Lehet, hogy amire
mutat az teljesen jo, de kene az a "tudas" ami alapjan egy playlist
file-bol elo lehet szedni hogy akkor valojaban mit is keresen es hol
es stb. Tehat az mplayer a playlist-re mondta hogy ismeretlen formatum,
es NEM arra az URL-re ami benne van, mert nem is tudta hogy mi van benne,
o a file-t siman vmi media formatumnak szerette volna felfogni, ami ofkoz
nem ment. Remelem igy ertheto, bar elegge ferde nehol a hasonlat :)

- Gábor (larta'H)