[Mplayer-felhasznalok] realvideo

LeVA leva at ecentrum.hu
Wed Jun 18 19:14:42 CEST 2003

Arpi wrote:
> Hi,

> fogdmarfel bazmeghogy nem a codec miatt nem jatssza le, hanem azert
> mert amit le akarsz jatszani az nem egy realmedia file, hanem egy sima
> mezei textfile ami egy playlist.
> az .rm es .rmvs a lejatszhato, a .ram az par byteos textfile!

En tenyleg nagyon tisztellek teged, bar ez latom nem talal viszonzasra,
ugyhogy azert meg megprobalok erre is valaszolni, nyugodtan...

Letoltottem a ram filet, van benne egy ilyen sor:
http://boss.streamos.com/real/interscope/qotsa/songsforthedeaf/video/gowiththeflow/00_gowiththeflow.smi

Ezt beirom az mplayer utan, majd a kovetkezo, szerintem szamodra is jol
ismert uzenetet kapom:

========= Sajnos ez a fileformátum ismeretlen vagy nem támogatott
= Ha ez egy AVI, ASF vagy MPEG file, lépj kapcsolatba a készítőkkel
(hiba)! =

Induljunk ki akkor ebbol, es felejtsuk el a bazmegezest.

Koszonom!

--
LeVA