[Mplayer-felhasznalok] realvideo

LeVA leva at ecentrum.hu
Wed Jun 18 19:08:29 CEST 2003

Helo!

Arpi wrote:
> Hi,

> tudom hogy azt irja ki

Es ha nem vagyok indiszkret, akkor mely tisztelettel nagyon szepen
megkerhetlek ra, hogy elmondod, miert irja ki, annak ellenere, hogy
szereny tudasom legjavat vetettem be a beallitasok soran, es 5 fele
realplayer codecet is kiprobaltam?

> talan olvasd el amit irtam, mielott kuldesz meg 15 levelet feleslegesen

Azon kivul hogy ez nem egy file, hanem egy playlist (amit megjegyzem
tokjol lejatszik az mplayer, mert faszam megirtad) es hogy tudod, hogy
miert csinalja, nem tudom mit kene meg elolvasnom.

--
LeVA