[Mplayer-felhasznalok] realvideo

LeVA leva at fbi.hu
Wed Jun 18 18:37:14 CEST 2003

Hello!

Az a problemam, hogy nem birja nalam lejatszani az mplayer a realvideo
fajlokat.
pl. ezt:

http://boss.streamos.com/real/mcarecords/blink_182/studio_03/blink30a01.ram

A configure-nal azt irta, hogy felismerte a realplayer codeceket, amik a
felinstallalt RealPlayer8 for Linux kvtaraban voltak egy Codecs
alkonyvtar alatt. Azt irta a doc, hogy "Nagyon ajanlott", hogy ezeket
hasznaljam.
Igazabol azota az osszes az mplayerhq.hu -n levo rp codecekkel
kiprobaltam, de mindig ugyanaz; semmi :)
Eloszor az mplayerplug-in nal vettem eszre, hogy nem tudja lejatszani a
.ram okat az mplayer, aztam megprobaltam siman mplayer <url> parancsal,
de igy sem ment. Aszondja nem ismert fajlformatum.

A configure-nal megadott reallibdir -ben a kovetkezo fajlok vannak (ez a
RealPlayer8/Codecs kvtar):

14_4.so.6.0  cook.so.6.0  drv1.so.6.0  drv4.so.6.0     rv10.so.6.0
rv40.so.6.0
28_8.so.6.0  ddnt.so.6.0  drv2.so.6.0  dspr.so.6.0     rv20.so.6.0
sipr.so.6.0
atrc.so.6.0  dnet.so.6.0  drv3.so.6.0  rncolor.so.6.0  rv30.so.6.0
tokr.so.6.0

Mit kene ilyenkor tenni. A hp-n negy fele rp codec csomag van. rp8 -bol
van win32, meg nem-win32, meg rp9-bol is van win32, meg nem-win32.
Melyiket kene elvileg hasznalni? Vagy jo a felinstallalt RealPlayer8
Codecs kvtara is?
Es ha jo, akkor mi mast kene meg tennem ahhoz, hogy le tudjam jatszani
pl. a fenti url-t?

Koszonettel:

Levai Daniel

--