[Mplayer-felhasznalok] Cannot generate tables.

Jónás Zsolt jonci_levlistak at freemail.hu
Wed Jun 11 14:21:17 CEST 2003

> Ja. Oszt mit csinalsz, ha a bin- be tobb track van es emiatt elcsuszik a
> felirat ? :)

plane...
a neten terjengo Matrix2 (bin/cue) cd1-n is a track3 a film,
igy ha a bin-t jatszod le akkor 1-2 perccel elorebb lesz a felirat...

jah, mit szerencsetlenkedtek szegeny windows csakok itt a koliban hogy le
tudjak jatszani, raadasul ugy hogy a felirat nem a filmen van, hanem kulon
file-ban... orom volt nezni ;)

Jonci