[Mplayer-felhasznalok] Cannot generate tables.

LeVA leva at ecentrum.hu
Wed Jun 11 10:24:09 CEST 2003

Hi!

Arpi wrote:

> ez tovabbra is fennall, es imho ez a bajod

Ok. Kiszedtem a dint-et, utana kiszedtem mindent a -vop utan. Meg mindig
irja. Aztan gondoltam kiprobalom lavc-vel mpeg4-el, ugyis irja a hibat.
Aztan beirtam amit Pontscho tanacsolt:

mencoder -tv on:adevice=/dev/dsp1:driver=v4l:width=768:height=576:freq=$1 \
  -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=900:vhq:vqmax=31:keyint=250 \
  -oac mp3lame -lameopts cbr:br=96 \
  -vop pp=lb,scale=512:384 -sws 1 \
  -o $3 \
  -endpos $2

Ugyanugy irja.

Az az igazsag, hogy barmit irok kapcsolonak a mencoder utan, mindig
irja. Egy sima
'mencoder film1.avi -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=500 -oac
copy -o film2.avi' utan is ezt irja.

Igazabol mit jelent ez a hibauzenet?

> de
> de ha rtfm akkor tudhatnad hogy a -vop opcio utan forditott a sorrent,
> azaz a legutolso filteren megy at legeloszor a kep

> olyan kapcsolo nincs

Bocs :) -vop lavcdeint re gondoltam en. Tenyleg nincs -lavcdeint kapcsolo.

> akkor oruljel

Nem tudok sajnos mert nem meeegy.

--
LeVA