[Mplayer-felhasznalok] svcd

Szasz Pal space2 at atlastelecom.ro
Wed Jun 11 09:57:06 CEST 2003

On Wednesday 11 June 2003 10:54 am, Kövesdi György wrote:

> Nem.
Mar engem is foglakoztatott a teme, hogy irni ra eghy programot...
A termiantor 2 van meg nekem igy. Nemtom milyen progit hasznaltak, de ocsmany
az eredmeny: a kepkocka duplazasok nem egyenletesek, hanem egy helyen
tomorulnek, mondjuk ilyesmi:
1 1 1 1 1 2 1 2 2 1 3 2 1 1 1 1 1 1
Meg olyan is volt, hogy 3-szor volt meg ugyanaz a kepkocka (a fenti ertekek
csak hasbol vannak)
Ha a program eszreveszei, a duplazott kepkockakat, tudja, hogy hanyatt kell
kihagyni, akkor elmeletileg egyszeruen lehetne irni egy algoritmust, ami
kivalasztja a megfelelo kepkockakat...

Pali