[Mplayer-felhasznalok] Cannot generate tables.

LeVA leva at ecentrum.hu
Wed Jun 11 09:53:37 CEST 2003

Hi!

Az a gond, hogy egy csaladi filmet szeretnek digizni, es nem akarom
letorolni :), sot lehetoleg egesz jo minoseget szeretnek kicsikarni a
vasbol. Ami tegnap meg sikerult is. Nem tudja valaki, hogy azta Cannot
generate tables-t azt mikor irja, es mit jelent? Lehet akkor meg tudnek
valtoztatni valamit, ha tudnam, hogy miert irja.
Koszi.

--
LeVA