[Mplayer-felhasznalok] Cannot generate tables.

LeVA leva at fbi.hu
Wed Jun 11 09:42:48 CEST 2003

Heloka

Nahat koszonom a kedves valaszt, igazan a szivem melyeig meghatodtam :)
Szeretnem leszogezni megint, hogy kb 15 oraja meg mukodott a dolog, es a
mar emlitett hibauzenet nelkul sikerult a felvetelt elkezdeni.

Arpi wrote:

> hat:
>   dint           : drop interlaced frames
>
> mivel a tv-n minden frame interlaced, nem sok maradhat :)
> aztan, deinterlacelni amugyse scale utan, hanem elotte kene...

"dint,scale=448:336" itt nem a sorrend a szamit? vagy esetleg a
-lavcdeint kapcsolora gondoltal?

> aztan, -sws 9 kicsit lassu lesz realtime felvetelhez
>
> aztan, -ovc divx4 nem igazan realtime-ra valo (lassu hozza)
>
> aztan, 720x576 realtime tomoriteshez meg az en 2ghz-s p4-em is keves, lavc-al.

a fenti paranccsal nagyjabol 2 es 1/2 oras filmet kb. 25% -os processzor
kihasznaltsag mellett sikerult felvennem, es szerencsere meg a hang sem
"b at szodott" el.

> aztan, ha meg nem emlitettem, RTFM!?

A levelemet azutan mertem elkuldeni miutan a kovetkezo forrasokat
vegigolvastam:
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/Hungarian/documentation.html
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/Hungarian/faq.html
http://mplayerhq.hu/pipermail/mplayer-felhasznalok/*
meg aztan meg egy googlet is eleresztettem egy site: opcioval, nehogy a
fenti valaszt kapjam (lam nem sikerult).

Arra kernelek meg nagy tisztelettel, hogy valamilyen rovid
el/utbaigazitast adjal, hogy korulbelul hol is kene keresnem a valaszt a
problemamra, es igerem a halam uldozni fog a sirig.