[Mplayer-felhasznalok] nVidia

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Mon Jun 9 19:33:52 CEST 2003

Ma végre volt időm az nvidiával foglalkozni. Sikerült képet varázsolnom a
TV-re. Most az nVidia felirat bal fele a monitoron, jobb fele a TV-n
jelenik meg. Elindítottam egy filmet. Az egérrel "megmarkoltam", és
átvittem a TV képernyőjére. Működik! 		Kérdéseim:

Így kell ennek működnie, vagy más variációt is be lehet állítani a
twinView funkcióval?

A TV képernyő ronda, "sorpárosodás" látható (a háttérben; mert a film képe
hibátlan). Valószínűleg a pepita mintázat okozza, amely a monitoron
hibátla, és valószínűleg ez látható a TV-n is. Hogy lehet ezen javítani?
Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -