[Mplayer-felhasznalok] flip-flop

Marki Attila marki.attila at vegyepszer.hu
Fri Feb 28 19:22:59 CET 2003

nemreg volt szo a fejre alt tv keprol...02.07.

>Igen, muxik.

leszedtem a rc4 et es csodalkoztam mikor a tv fejre alt az rc4 02.09
jott ki valaki megint elrontotta ketnap alat a codecs.confot?

mas:
sokat szivtam a fogam hogy a mit it olvasgatok azt nem latom a manban es
raja jottem hogy az nem frisulmeg a suse8.1 gyari manjat nezegettem a
forditas utan is ;-0
ha lessz idom megprobalom kideriteni miert nem pakolta be a manok koze.
ha masnak jo az szoljon hogy egyedi az eset