[Mplayer-felhasznalok] TMPGEnc linuxon

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Feb 28 01:06:17 CET 2003

Hi,

> A kibicnek semmi se drága alapon megjegyezném, hogy nem lehet ez valami
>  bonyolult dolog. Asszem ennél sokkal nehezebb problémákat is

ez teny

> megoldottatok, mire a mai formáját elérte az mplayer. Ha megnézed ezt az
> oldalt http://www.avisynth.org/ , lehet kedvet kapsz egy próbálkozáshoz.

kap a halal...

> Ez lehetne az elsõ olyan program, ami képes egy wine alatt futó win32
>  alkalmazással együttmûködni, ami azért nem lenne semmi!

es? minek. egyszeruen nem eri meg.
meg ennyi munkaba sem telne pl. befejezni az mpeg2 enkodolast.
masreszt, kinek van kedve szopni win32-es emulacioval? el tudod kepzelni,
mennyi szopas van a quicktime dll-ek tamogatasa mogott?
koszi, de nekem egy eletre eleg volt a win32-bol...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino