[Mplayer-felhasznalok] TMPGEnc linuxon

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Feb 28 00:25:19 CET 2003

Hi,

> [...]
> hogy tökéltesen fut rajta a tmpgenc. Ráadásul a sebessége is majdnem
> ugyanaz mint xp-n. Ugyanazt a vob-ot wine-vel 2365 s, xp-vel 2343s alatt
> tömöríti le. Mivel úgy vettem észre, hogy sokan küzdenek az SVCD
> készítéssel jól jönne egy frémszerver szerû kimenet az mplayer-re, amit
> a tmpgenc is tud kezelni.
> Még mielõtt felteszitek a kérdést, minek neked tmpg mikor van
> mjpegtools, hát azért mert kb 2-3 szor gyorsabb mint az mpeg2enc és a
> vbr-es tömörítéssel elég helytakarékos lemezeket lehet csinálni vele.

pedig ha egyszer valaki vegre befejezne az mpeg2 encodingot a libavcodecben...

> Mi a véleményetek? Van rá esély, hogy megcsináljátok?

hat en biztos nem...
de ahogy fellendult a win32-es port fejelsztese, lehet megirjak azt is, es
akkor csak vissza kell portolni :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino