[Mplayer-felhasznalok] TMPGEnc linuxon

"Süle Sándor" ssanyi_2 at mailbox.hu
Fri Feb 28 00:00:23 CET 2003

Tegnap kipróbáltam a wine 20030219 verzióját és meglepve tapasztaltam,
hogy tökéltesen fut rajta a tmpgenc. Ráadásul a sebessége is majdnem
ugyanaz mint xp-n. Ugyanazt a vob-ot wine-vel 2365 s, xp-vel 2343s alatt
tömöríti le. Mivel úgy vettem észre, hogy sokan küzdenek az SVCD
készítéssel jól jönne egy frémszerver szerű kimenet az mplayer-re, amit
a tmpgenc is tud kezelni.
Még mielőtt felteszitek a kérdést, minek neked tmpg mikor van
mjpegtools, hát azért mert kb 2-3 szor gyorsabb mint az mpeg2enc és a
vbr-es tömörítéssel elég helytakarékos lemezeket lehet csinálni vele.
Mi a véleményetek? Van rá esély, hogy megcsináljátok?