[Mplayer-felhasznalok] surround

MOLNAR Andor dolphy at inf.elte.hu
Thu Feb 27 16:35:37 CET 2003

On 21 Feb 2003, Veres Imre wrote:

> Ezt hogy is kell? Mert nekem sblive!-om van, de a tudasom ezek szerint
> igencsak hianyos, mert errol meg nem is hallottam. Jameg honnan lehet
> ilyen mp3-at szerezni? (Csinalni?)

opensource.creative.com (asszem)
CVS-t tolts le, fordits drivert, tools-t, install mind2-t.
/usr/local/etc/-be rak egy emu-scriptet, ezt a modul felhuzasa utan kell
futtatni. hozzatartozik valami config file es abban lehet allitgatni.
ha eredeti audiocd-rol huzol mp3-at, akkor, ha az eredeti felvetel
surround volt, akkor azt megtartja. csinalni nem tudom, hogyan kell.

dolphy