[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Thu Feb 27 14:04:41 CET 2003

On 27 February, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>pontscho-pc:~/mplaya# cat record
>on:adevice=/dev/dsp1:driver=v4l:width=768:height=576:freq=$1 \
            ^^^^^^^^^
Végigpróbáltam már /dsp-től /dsp3-ig.
Viszont azt nem írtam még, hogy lejátszásnál NAGYON gyakran kiírja az
mplayer (KDE alatt), hogy az eszköz foglalt, és nem tud hangot lejátszani.
Néha ötször is indítok egy lejátszást, mire "elkapja" a /dev/dsp-t

> -oac mp3lame -lameopts cbr:br=96 \
Tegnap este megtaláltam Merillot-nál, felraktam, és ki is próbáltam az
mp3lame-et (lame_3.93.1-woody0.0_i386.deb). Sajnos, nem tudtam jelforrást
odacipelni: a zajt próbáltam meg felvenni. A felvétel végén kiírta a
mencoder, hogy AVI felvéve (vagyis hangot nem vett fel).

Kösz a cbr:br parancsot. Erről eddig nem tudtam, most megtaláltam a
manpage-ben. Lehet, hogy ez volt a probléma oka!
Most látom, Attila írta az audiorate parancsot. Ezt se próbáltam még ki.

Mégegy: a GUI-hoz kell a libpng. Nekem fent van a libpng2, de nem az kell
neki. Hol találom?

Üdv, 	 	 János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -