[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Thu Feb 27 08:26:27 CET 2003

On Wed, Feb 26, 2003 at 11:24:44PM +0100, Robert Klug wrote:
> Am Mittwoch, 26. Februar 2003 09:46 schrieb Kosa Attila:
>
> Ne haragudj, csak januar ota vagyok a listan es en is az elavult magyar nyelvu
> doksit olvastam ill. hittem neki. Raadasul valami mencoder tesztben

Akkor mire fel a megfellebezhetetlen kijelentes?

> tapasztaltam, hogy a mukltiplexerenek problemaja tud lenni a hang
> szinkronnal.

En meg nem tapasztaltam, de ha tapasztalnam, akkor a bugreport.html-nek
megfeleloen cselekednek...

> Raadasul az mencoder tudtommal nem tud mpeg2-be encodolni, mert az ffmpeg se
> tud. Orulnek ha erre valaki racafolna. Nalam meg az a cel, hogy a nagyi tudja
> nezni (S)VCD-n az unokakat. Sot lassan mar lehet DVD-t is irni, de ahhoz is
> mjpegtools (1.6.1 vagy CVS) kell es nem ffmpeg.

Eleg sokan meg tudjak ezt oldani anelkul, hogy mpeg-be vennenek
fel kozvetlenul. Az iranyelvek: rtfa es rtfm :)

> Vegul, de nem utolso sorban: Van a PCTV Pro-val grabbelt kepnek olyan pirosa,
> mint egy DVD vob-nak ugyanazon a monitoron?

Ha gondolod, akkor tehetek ki altalam felvett demot 5-10M
meretben, aztan nezd/iteld meg magad.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga