[Mplayer-felhasznalok] felvetel indul

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Wed Feb 26 11:39:29 CET 2003

On 26 February, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

>én> Mivel attól tartottam, hogy a KDE fogja a /dev/dsp eszközt output
>én> ezért Xwindow nélkül is kipróbáltam.
>Es akkor mi koze is a KDE-nek az X-hez?

Van a FAQ-ban valami. Idézem:
         "A: A KDE arts sound daemon lefoglalja a hangkártyát, vagy
          kivárod ezt az ido"t, vagy kikapcsolod az arts-daemon-t a
          control centerben. Ha arts-on keresztüli hangot akarsz, akkor
          használd az SDL audio drivert, -ao sdl , és bizonyosodj meg
          arról hogy az SDL-ed tud arts-ot kezelni. Vagy indítsd az
          mplayer-t artsdsp-vel."

Azért írtam, mert nem tudom, mi az arts. Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -