[Mplayer-felhasznalok] avi: egy video, ket audio stream

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Mon Feb 24 21:45:39 CET 2003

On Mon, Feb 24, 2003 at 08:43:16PM +0100, Pásztor Szilárd wrote:
> Ha arra gondolsz, hogy szögletes zárójelek között a háttérzajok is oda
> vannak írva, akkor nyugodj meg, nem az mplayer mesterséges intelligenciája
> értelmezi a zajokat idegileg és inverz fourier-transzformálás után angolul
> megfogalmazva írja ki a subtitle helyére, hanem hearing impaired
> szövegfile-d van, ami halláskárosultaknak készült és a alarm meg a többi
> RÉSZE A FELIRATNAK. Szellemi károsultaknak való feliratot még nem találtak
> ki. :)

ha mar idot es energiat nem kimelve ilyen szepen elmagyarztad ezt nekem,
- mint szellemi karosultnak - igazan elarulhattad volna azt is, hogyan
lehet eltuntetni azon kivul, hogy atmasolom az .avi file-t a winyora.

vagy az fhr-ed megakadalyozott benne? :)

ps.:> fhr - figyelemhianyos rendellenesseg. (azt nem tudom, hogy letezik-e
ilyen, de a south parkban jol hangzott :)

--
csa'
l4mer|E