[Mplayer-felhasznalok] avi: egy video, ket audio stream

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Mon Feb 24 20:32:55 CET 2003

On Mon, Feb 24, 2003 at 07:13:54PM +0100, Toth Csaba wrote:

> A fenti harom sor magyarul van?
> :)

mi nem ertheto ezen? van egy dvd-rol rippelt avi file. lejatszas kozben
folymatosan irja a kepernyore (mintha sub lenne) ami eppen tortenik a
filmben. szoval nem a szoveget, hanem, hogy milyen hangeffektek hallhatok.
pl.: elkezd csipogni az ora akkor kiirja: "alarm" ezutan az urge
kikapcsolja az orat (marmint a hangjelzets) akkor "alarm stop" es
ilyesmik.

kerdesem: ezt hogyan lehet eltuntetni? el lehet mert akitol a filmet
kaptam, azt mondta, hogy nem tudja hogyan kell eltuntetni, de windows
alatt valami (lejatszott mondodtt de nem windows media player) nem
jeleniti meg.

> me# cat errormsg.txt
> "error: tocsa's hungarian language parser caused error, sig11, aborted."

hehe.. :-)

--
csa'
l4mer|E