[Mplayer-felhasznalok] g400 tv-out

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Feb 23 19:15:21 CET 2003

Hi,

> Sziasztok
> Bocsi arpi hogy belepofazok de ha jol emlekszem ugy kb 2 hete pont te irtad,
> hogyha lessz idod + kedved akkor portolod a crtc2 supportot az mga_vid-be
> mivel akkor juj de jo lessz mivel a te szavaidval elve a hardver tokeletesen
> kepes ra csak meg kene irni (ahogy irtad a dirctfb egy jo nagy cumi) :)

pontosan
a hardver qrvajo csak smemilyen OS ala nincs rendes driver hozza :(
ill. ez a dfbmga az lenne, ha nem kene hozza elso head-en framebuffer.

> van ra esely hogy megcsinalod ? jo lenne :))
esely van, idom nincs
egyszer biztos meg fogom irni - mert meg akarom - de egyelore nemtom mikor.
ki kell vadaszni matroxfb-bol a lenyeget (init cuccok), es ez eleg szopas,
gondolom dfb-sek es ezert nem tokoltek vele, inkabb dependelnek matroxfb-re.

> en pl pont a listan olvasottak miatt csareltem az ati 8500-t egy g400 max re
> nem is volt konnyu beszerezni de ez lenyegtelen mert mar megvan

epp 1ik nap mondtam ircen hogy be kene jelenteni, hogy szar fos a g400,
utana felvasarolni bagoer userektol, megirni crtc2 support aztan eladni
duplajaer. jo kis uzlet lenne, mi? talan a postakoltseget pont fedezne :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino