[Mplayer-felhasznalok] g400 tv-out

echo at nagykanizsa.hu echo at nagykanizsa.hu
Sun Feb 23 18:59:21 CET 2003

> felesleges. szopas az egesz.

> A'rpi / Astral & ESP-team

Sziasztok
Bocsi arpi hogy belepofazok de ha jol emlekszem ugy kb 2 hete pont te irtad,
hogyha lessz idod + kedved akkor portolod a crtc2 supportot az mga_vid-be
mivel akkor juj de jo lessz mivel a te szavaidval elve a hardver tokeletesen
kepes ra csak meg kene irni (ahogy irtad a dirctfb egy jo nagy cumi) :)
van ra esely hogy megcsinalod ? jo lenne :))
en pl pont a listan olvasottak miatt csareltem az ati 8500-t egy g400 max re
nem is volt konnyu beszerezni de ez lenyegtelen mert mar megvan
Echo