[Mplayer-felhasznalok] g400 tv-out

YikeSS yikess at bigfoot.com
Sun Feb 23 16:29:33 CET 2003

> Na ja, de akkor a CRTC1 lesz a second head-en, az meg mint szarnak a pofon.
> Kiveve ha a kedves user is konzol-only, mint arpad ;)
> De lassunak lassu akkoris.

> Azt en irtam, ugyhogy tudom hogy szar ;)))
> Amugy jobbra ballra meg asszem fol le lehet vele mozgatni, de a meretezesre
> nem sikerult rajonni :(

Most akkor vagy hulye vagyok, vagy hulye vagyok, de nem arrol szol az egesz mplayer levlista allandoan, hogy g400-on lehet a legjobban, legszebben, leggyorsabban, legfuggetlenebbul, legstb.... kirakni a filmet tv-re?
Ehhez kepest most aszongyatok hogy nem lehet, illetve ugy ahogy lehet(matroxfb), de azt is csak konzolon, vagy nemcsak konzolon, de olyat meg senki sem latott(fbdmga?), illetve kirakhatom meg a gyari driverrel, ami szarabb, mint barmi. Mellesleg a kirakott kep meretet allitani RTFM, de amugymeg olyan nincs is illetve biztos van de nem mukodik.

Tehat akkor korrekten osszefoglaltam?

YikeSS