[Mplayer-felhasznalok] g400 tv-out

YikeSS yikess at bigfoot.com
Sun Feb 23 13:22:08 CET 2003

Hi!

Szoval megvettem a Marvel G400-at, de nem tudom kirakni fuggetlenul vele a videot a tv-re.
Odaig eljutottam, hogy az mga/xmga mukodik.
A matroxfb le van forditva, a TVout/modules -sel a modulok betoltese megy, a matroxtv-vel be tudom allitani dualhead-re a kartyat, de hogy inditom el az mplayert, hogy csak a masodik head-re rakja ki a kepet? Mert ha mga-n keresztul jatszom le, akkor ugye mindket head-en az latszik.
Vagy a fuggetlen lejatszashoz kell a dfbmga? Arrol meg azt irjatok az angol manualban, hogy nem sikerult mukodesre birnotok.
Arrol nem is beszelve, hogy hogyan lehet a tv-n a kep meretet allitani, de mosdjuk ez meg kifejezetten nem is kerestem a tobbi problema miatt.
Es raadasul vegkepp nem vagom, hogy hogy menne ez X alatt.

Szoval mar odavissza atolvastam az angol es a magyar doksit is, de kisse homaly van a fejemben :D

A gyari driverrel sikerult x alatt kirakni fuggetlenul a kepet, de az ugy siralom, rosszabb mint nvidian volt.
Segitsen valaki, aki vagja a temat pliz.

Koszi.

YikeSS