[Mplayer-felhasznalok] matrox tv felirat nincs

echo at nagykanizsa.hu echo at nagykanizsa.hu
Fri Feb 21 12:36:59 CET 2003

Idézet Gemes Tibor <tib at biocon.bio.u-szeged.hu>:

> Én a g400-zal úgy csináltam, hogy
>
> - tty1-en a matroxtv-vel beállítottam a felbontást, majd letöröltem vele
> a képernyőt.
> - grafikus felületen elindítottam mga -val a lejátszást
> - visszaváltottam tty1-re, és kész.

Szia
Ez a legelsok kozott volt amit kiprobaltam
nalam a kovetkezo tortent elinditom a lejatszast konzolt valtok es ettol a
pillanatol kb 5 fps -vel jatsza le a filmet mas szoval szaggat

masik hiba igaz ez csak mpg2 nel jott elo ha le pause-om a filmet es folytatom
akkor a kepernyo kozepen lessz egy csik es eltori a kepet a csikhoz kepest kb 1
karakterrel csuszik a teteje az aljahoz kepest
 Echo