[Mplayer-felhasznalok] tv-bol felvetel

Szasz Pal spacel at email.ro
Fri Feb 21 06:37:18 CET 2003

Hello

Na nekifogtam en is probalkozni a mencoderrel, hogy tv-bol vegyek fel
(eddig azert nem ezt hasznaltam, mert mintha a tv-bol felvetel lasabb lett volna)
Most van egy jobb gepem , p4 celeron 1.7, es ez birja jol.
Irom ki egybol avi-ba, s kb 50% cpu-t hasznal
A baj csak az, hogy a felvett film nem egyenletes, picit ugral, nem nagyon
de azert erezhetoen. Hang es kep eltolodas nincs (egy ora felvetelnel sem,
amit semmilyen mas programmal nem tudtam megcsinalni)
Kb olyan az ugralas, mint amikor egy 25fps-es filmet atkodolonak 30fps, es nem egyenletesen duplazzak a frame-eket.
Szoval a felvett film 25fps-es, de probalkoztam a -ofps 30 opcioval is
Kodoloas kozben az fps felmegy szepen 25-re, es stabil marad
(erdekes modon akkor csak 25-re ha -ofps 30-t hasznalok)
A cpu nincs teljesen kihasznalva, akkor mi lehet a gond ?
a libavcodec ?

Pali

ui: latom egyre gyakrabban tartotok beszedeket konferenciakon...
veletlenul Erdelybe nem fogtok jonni :-?