[Mplayer-felhasznalok] Hangnorma

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Feb 20 22:09:22 CET 2003

Hi,

> AC3: 2.0 (dolby)  48000 Hz  192,0 kbit/s
       ^^^

> Megtaláltam azt a filmet, amelyet AC3-mal kódoltak, és ki is írja, hogy
> Dolby. Az eddigiek értelmében ez SEM 5.1, hanem 2 csatornás, ugye?

igen
amugy olvasni tudsz? ketto pont nulla...
magyarul 2 csatorna es 0 kozepsugarzo

> Nincs is benne? Nem is lehet kinyerni belõle??

rotfl
lehet akar 100 kulonbozo csatornat is csinalni 2-bol, sot ha van egy jo
veletlenszamgeneratorod, akar 0-bol is.
de biztos nem ua. lesz mint az eredeti 5.1

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu
    "However, many people beg for its inclusion in Debian. Why?" - Gabucino
  "Because having new software in Debian is good." - Josselin Mouette
"Because having good software in Debian is new." - Gabucino